Siemens KG39NEI45

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG39NEI45 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

t************@x******** 19-05-2021

Verbruik 40% / 100% meer energie bij -22 / -18 °C vriesdeel

Gebruiksvriendelijke koel-vriescombinatie.
Helaas springt de kast regelmatig in de 'Superkoelstand' , waardoor het energiegebruik op 200% komt van de door de fabrikant opgegeven verbruikswaarde.
De gewaarschuwde monteur meldde me dat dit niet te verhelpen is, maar dat bij instelling van -22°C voor het vriesdeel de kast niet meer op eigen initiatief op superkoelstand schakelt.
Dat kost voor een gebruiksduur van 10 jaar wel 167 Euro energie extra helaas.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Geluidniveau

Minpunten

• 40 / 100 % hoger verbruik dan gespecificeerd

Arjen 22-10-2018

Siemens KG39NEI45

Geschreven voor: Siemens KG39NEI45

Deze koelkast koelt goed, zowel in het vriesgedeelte als in het koelgedeelte. Hij is ruim van binnen en het vriesgedeelte heeft zo goed als geen ijsvorming.
Nadeel is wel dat hij vaak aanslaat en dan een vervelend borrelend/gorgelend geluid maakt wat bij een open keuken door de woonkamer galmt. Dit is volgens veel bronnen gebruikelijk voor duurzame koelkasten, maar dit kan ook te maken hebben met de kwaliteitscontrole, aangezien sommige koelkasten hier zo goed als geen last van hebben en anderen juist heel veel.

Pluspunten

• Koelt goed
  • No Frost Werkt
  • Ruim
  • Zuinig

Minpunten

• Borrelend/Gorgelend geluid
  • Slaat vaak aan

Angélique van Oyen 16-03-2017

Geweldige koelkast en vriezer, maar....

Geschreven voor: Siemens KG39NEI45

Het uiterlijk is top! De koelkast doet wat je vraagt. De inhoud en indeling is zeer ruim. De vriezer doet wat je vraagt en vriest goed. Geluid is niet storend,Hoor je bijna niet. MAAR... als je de deur van de koelkast iets harder dicht doet, gaat de deur van de vriezer open. Hierdoor is het alleen paar keer gebeurd dat ik weg was en de vriezer open stond. Een zeer vervelend iets! Hierdoor geen volmondige aanbeveling!😓 verder top apparaat!

Pluspunten

• Motor is zacht
  • Doet wat je insteld
  • Mooi apparaat
  • Goeie indeling

Minpunten

• Vriezerdeur gaat open bij dichtdoen koelkastdeur

Liek 26-11-2016

Top koelkast

Geschreven voor: Siemens KG39NEI45

Heb de koelkast nu enige maanden. Het blijft een aanrader! Goede koeling en vries gedeelte. Groot en praktisch ingedeeld. Mooi design.

Pluspunten

• Groot en praktische

Minpunten

• Geluid motor. Heel soms.

Willemtops 20-08-2016

ruim en stil

Geschreven voor: Siemens KG39NEI45

Wat een koelkast, heel ruim, heel stil. Overzichtelijk. Wel een dikkere deur dan voorganger waardoor het scharnieren nog wat afstelling behoefde.

Pluspunten

• groot
  • stil

Minpunten

• prijs
  • niet geheel rvs

Trudy 19-08-2016

Slimme koelkast

Geschreven voor: Siemens KG39NEI45

Deze koelkast is heel handig in gebruik. De indeling is prima, de speciale zones voor vis en fruit/groenten houden de producten echt langer vers. Heel prettig vind ik het licht dat langzaam opgloeit.

Pluspunten

• verszones
  • verlichting

Liek 08-08-2016

Top koelkast

Geschreven voor: Siemens KG39NEI45

Zeer mooie koelkast. Zeker een aanrader. Super strak design. Veel ruimte van binnen. Handig ingedeeld. Geluid is acceptabel, maar hoor je wel. Antivinger..hmm poetst wel makkelijk weg. Enig nadeel vind ik de vertraging die in de ledverlichting zit. Verder kan ik niets negatiefs bedenken. Een echte aanrader!!

Esther 04-08-2016

Koelvriescombinatie Siemens

Geschreven voor: Siemens KG39NEI45

Ik ben heel blij met deze Koelvriescombinatie.
Mooi design en erg praktische indeling.
Maakt amper geluid.
Kortom, een aanrader!

koelte in rust 22-07-2016

koelte in rust

Geschreven voor: Siemens KG39NEI45

Na jarenlang een lawaai papagaai in huis gehad te hebben en waar in het koelgedeelte op sommige plaatsen van alles bevroor, nu eindelijk een stille koelkast waar de groente lang vers blijven en de drankjes lekker koel bij warm weer. Een geweldige aanwinst in ons huis!!